Hitlerovo orlí hnízdo

Krásný pátek vám všem,
dnes tady pro vás mám článek o tom, jak jsem navštívila Hitlerovo orlí hnízdo v Německu. Jedná se o turisty oblíbenou a  lákavou atrakci a já bych vám nyní ráda sdělila své dojmy a dala pár užitečných tipů.



Hitlerovo orlí hnízdo bylo horským útočištěm pro Adolfa Hitlera a jeho nejvěrnější spolupracovníky, dnes zde už ale bohužel moc historie nezůstalo. Na samotném vrcholu se nachází restaurace a budova je téměř, co se její historie týče, prázdná. Kladně ovšem hodnotím, že v každé místnosti se nachází fotografie, jak místnost vypadala dříve, když v ní ještě pobýval Hitler a je k ní na tabuli napsáno pár informací. Věděli jste například, že krb, jež se nachází v místnosti restaurace dostal Hitler darem od Mussoliniho?



Nejatraktivnější pro turisty je dnes výhled, jež je z vrchu moc krásný - pokud ovšem chytnete dobré počasí. Já to štěstí měla a jsem ráda, že vám teď můžu ukázat pár krásných fotek z pohledu do údolí.










Co se týče samotné cesty na vrchol, máte dvě možnosti a to buď jet autobusem, nebo se projít pěšky. Já jela autobusem a  byl to zážitek, jelikož se projíždí několika tunely, je krásný výhled do údolí a jede se po klikatých a rychle stoupajících serpentinách.


Z autobusu vystoupíte pod vrcholem a tunelem projdete až k výtahu, do kterého se vleze kolem třiceti lidí a po stěnách má benátská zrcadla. Těch si ale bohužel kvůli velkému množství turistů moc neužijete.



Lidí je tady jako much, až to není příjemné. Musím říct, že jsem navštívila hodně míst, ale toto je opravdu masakr, takže si do batůžku přibalte pořádnou dávku trpělivosti a hlavně si hlídejte věci!


Výlet sem určitě není zrovna nejlevnější záležitost, nicméně návštěva místa se mi líbila a nebránila bych se v budoucnu tuto akci zopakovat. Sice bych zde uvítala trochu více historie než turistů, ale výhled opravdu stojí za to a je tady svěží, čerstvý vzduch. Kousek od místa se navíc nachází soutěska Almbachklamm, kterou jsem s výletem na orlí hnízdo propojila a co můžete udělat i vy. Vše se dá krásně zvládnout za jeden den a je to určitě krásný zážitek. Ale o soutěsce zase příště!



Pro dnešek už je to vše. Napište mi, jestli jste zde také byli a jak se vám tady líbilo.

Krásný víkend!

(Pokud se vám fotografie zdají malé, klikněte na ně pro jejich zvětšení.)

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥

Oblíbené příspěvky