Setkání s Robertem Fulghumem | Knížky, které mám doma

Ve čtvrtek jsem jela do Divadla na Šantovce v Olomouci podívat se na "Co jsem to proboha udělal", což je listování s americkým spisovatelem Robertem Fulghumem. V tomto článku bych vám ráda sdělila své dojmy a ukázala knížky, které doma od Roberta Fulghuma mám.



Dva herci předčítali vybrané úryvky z knihy "Co jsem to proboha udělal" a bavili celý sál. Cítila jsem se, jako kdybych v tom příběhu také byla a v celém divadle byla velmi uvolněná a přátelská atmosféra.


Poté se ujal slova pan Fulghum. Vyprávěl nám o svých zážitcích z České Republiky, jež zažil během tour "Co jsem to proboha udělal". Mluvil anglicky a bylo mu krásně rozumnět, z čehož jsem měla radost. A ti v angličtině méně zdatní se nemusí bát - je tam tlumočník.



Na akci byla představena i jeho nová kniha "Opravář osudů".


A poté byla autogramiáda.


Knížky mám podepsané ovšem bez věnování, Roberta bolela ruka a byl unavený.
Aby taky ne, když má denně dvě akce, ale i přesto rozdával úsměvy na všechny strany,s lidmi si povídal jak se mají a co dělají a byl moc milý.


Co se týče listování s Robertem Fulghumem, akce probíhá až 5.11.2017 ve spoustě dalších měst České Republiky. Veškeré informace najdete na officiálních stránkách listování http://www.listovani.cz/ . S koupí vstupenek ale neváhejte, Listování s Robertem Fulghumem bývá rychle vyprodané. My původně chtěli jet do Prostějova, ale už nebyly lístky.


A teď už se pojďme podívat na knížky, které mám doma.
Na akci jsem si chtěla koupit "Poprask v sýrové uličce" ten ale neměli. Má ho někdo z vás? A jak se vám líbí?
Já si v Divadle na Šantovce koupila Opraváře osudů a Co jsem to proboha udělal. Určitě si s sebou vemte nějaké peníze, protože i když teď třeba díla Roberta Fulghuma nějak neznáte, po skončení večera si určitě budete chtít nějaké koupit.
Začnu ale knížkami, které už mám doma dlouho.






Už hořela, když jsem si do ní lehal
Vše, co opravdu potřebuji znát, jsem se naučil v mateřské školce
Knížky plné krátkých a laskavých úvah, zamyšlení a povídání.



Ach jo
Vtipné i dojmené povídky, láká mě napsat opět slovo "laskavá". Všechna díla od Fulghuma jsou laskavá, ale nebudu opakovat slova, takže si v každém popisku u každé knihy to slovíčko představme. "Laskavá."
Možná, možná ne 
Knížka plná povídek o jednom autorovu tvůrčím období.



Co jsem to proboha udělal
Tuto knížku si snad musí zamilovat každý. Zasmějme se a odpočiňme si u autorových vzpomínek na spoustu vtipných situací i trapasů, které zažil.


Drž mě pevně, miluj mě zlehka
Toto byla první knížka, kterou jsem od Fulghuma četla a kterou jsem také tahala  všude s sebou.  Do školy, autobusu i na nákupy. (Ovšem po tom, co jsem jednou srazila regál se sušenkami jsem ji radši nechávala doma.)


Kniha je doplněna nádhernou ilustrací o niž se postarala Willow Baderová. Je psána jedinečným způsobem, má jedinečný desing, zkrátka jedinečné dílo.


Opravář osudů
Opraváře osudů momentálně čtu a je psán na stejné vlně jako Drž mě pevně, miluj mě zlehka, což mi vyhovuje, jelikož se snadno čte a je psán srozumitelně.  Vyhovuje mi i řádkování a krátké kapitoly, u knížky si krásně odpočinete.


Opravář osudů je nejnovější kniha Roberta Fulghuma.

Celkově knihy Roberta Fulghuma doporučuji. Všechno to jsou povzbuzujicí, vtipné, milé a pohodové knížky. Autor je více znám ve starší věkové skupině řekla bych, z mých vrstevníků jej moc lidí nezná. Nicméně Robert Fulghum nestárne.

Jen málo knížek se vyplatí otevřít na 5 minut.  Knihy od Roberta Fulghuma patří mezi ně.

Dnes už se s vámi rozloučím. Určitě mi ale napište, jaké knížky na 5 minut otevřete vy. 

Mějte se krásně! 

 

*Některé fotografie byly zkopírovány z officiální stránky akce listování http://www.listovani.cz/

Komentáře

Oblíbené příspěvky