Listopadové čtení | 2017

S prvním chladným počasím přišly i první rýmečky. Jak ale všichni známe, tyto říjnovo-listopadové rýmečky jsou největší mršky a tak kromě neustále ucpaného nosu vás bolí i v krku a taky vás bolí i   hlava. A tak nejčastěji svůj volný čas trávím zachumlaná v teplé dece s knížkou v ruce a teplým čajem.  Pojďme se teď na nějaké ty knížky spolu podívat!

Moje srdce a jiné černé díry
Když jsem o knize poprvé slyšela, nezaujala mě a ani se mi nelíbila pro své téma. Časem jsem si k ní ale cestu našla, zkusila ji a teď ji naprosto zbožňuju.

Mladí a sebevraždy, nechuť k životu je velmi rozsáhlé téma, které je ovšem hlavním dějem této knihy a pro které jsem ho zavrhla. Nechtěla jsem číst knihu o tom, jak se dva mladí lidé chtějí zabít, jak je život nebaví a chtějí umřít. Vždyť život je přece krásný a vzácný! Ale není to tak pesimistická knížka, jak vypadá. Nad stránkami jsem se rozplívala a usmívala jako měsíček na hnoji. Je moc krásná a myslím, že si u ní  každý zavzpomíná na svou první lásku.



Prima sezona
Klasika od Josefa Škvoreckého, kterou jsem si zamilovala už na první stránce. Kniha vypráví o chlapci v pubertě a je psána právě z jeho pohledu. Danny Smiřický, známý donchuán, by konečně rád nějaké to děvče, jenže pro jeho pověst si na něj holky dávají pozor a tak Danny spíše místo rande a prožitku dostane od života pořádnou lekci.
Někdy jsem se smála až mi tekly slzy, jindy mi až bylo Dannyho líto. Skvělá knížka pro každého, kdo v mládí nebyl až takový andílek, jak se možná někdy zdál.

Slezské písně
Také klasika od Petra Bezruče a pro mě neuvěřitelně inspirující dílo. Není pro každého a je velmi náročné, ale zato moc krásné.


 Knihu jsem koupila na bazaru  Databazeknih.cz. Seženete tam spoustu  krásných, nových i starších knih, zkrátka jak potřebujete za pár korun. Knihomolům silně doporučuji!


Když padne noc
Můj první thiller, který jsem kdy četla a vůbec mi nedal spát, protože zatraceně! Ti hlavní hrdinové pokazili co mohli! Napínavý jako kšandy.  V pozadí děje sněhová vánice, která přidává na  napětí a strachu.  Já ho přečetla za 3 dny a neuvěřitelně jsem příběh prožívala. Čte se lehko a perfektně vás vtáhne do děje, který je ovšem lehko předvídatelný. I přesto mě ale bavil a já ho s klidným srdcem můžu doporučit dále.
 
Jedna rodina. Dva muži zbrocení krví. A noc, která všechno změní… 


To by pro dnešní článek bylo vše. Napište mi do komentářů, zda jste nějakou z výše uvedených knih četli nebo vaše oblíbené knihy, nebo ty, co právě čtete, ať se mohu inspirovat. Hezký víkend!

Komentáře

  1. Tedy, nečetla jsem žádnou, ale Moje srdce a jiné černé díry se mi zamlouvá!
    Já bych ti doporučila třeba Hledání Aljašky - tu jsem dostala letos k narozkám a zamilovala jsem si ji. Je od Greena a ten má knížky moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář! Hledání Aljašky jsem četla a líbila se mi, ale jinak moc knihy od Johna Greena nemusím. Příliš mnoho Kateřin je krásná, oddychová knížka, ale moc sprostá, což dle mého názoru by v kníhách být nemělo. Will Grayson, Will Grayson je pecka, nicméně není to dílo samotného Greena. A Papírová města jsem ke konci četla už z donucení, moc se táhly :/ Měj se krásně! :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda,když zanecháte komentář ♥

Oblíbené příspěvky